voit sanoa Näin tänään Ville Valon
mua ei jaksa kiinnostaa, jos se tulee kaksin (luulitkos muuta?)
kuinka ihanaa ja helpottavaa ainakin siinä kohtaa, ei tarvitse soittaa
eiköhän me mennä en älynnyt kysyä mihin, ei meilläkään saanut mainita mitään
en ole eri mieltä, mutta jos sulla ei ole mitään erityisiä esteitä
mä katon toisella silmällä, nyt on kunnon futista
huomasin äsken että postia oli tullut
Miten se ehti?
sun vastaus oli niin monisanainen (jos tosiaan kaipaat hyvin kirjoitettua)
haluan mutta epäröin, ja mä olen yrittänyt - ymmärrän kyllä mitä matkalla ajat takaa

 ***********************************

Tekstiin sulatetut pätkät ovat ystäväni ja minun toisillemme lähettämien tekstiviestien alkusanoja ja lauseita. Siivotessani kännykkääni eri asioihin liittyvien viestien alut alkoivat rakentua aivan uudeksi tarinaksi. Lupa lainauksiin on saatu.