– Kattokaa millanen korsto musta tulee kun mulla on näin isot hartiat.
– Syö.
– Mitä on karhu latinaksi?
– Ursus.
– Eikun jollain toisella kielellä.
– Ursus.
– Garmisch on legenda.
– Syökää lautanen tyhjäksi.
– Kattokaa, mä oon hirviö.
– Kuka keksi Keski-Euroopan mäkiviikon?
– Jos ne hyppäsi ensin pikkipikeistä mäistä?
– Mä en jaksa enää.
– Jaksat. Lautanen tyhjäksi.
– Huomenta, ihmiset rakkaat! (röyhtäys)
– Mä en tajunnu ekaks sitä vitsiä.
– Miten sä voit kiistää Garmischin legendaarisuuden? Mäkiviikko on le-gen-da.
– Voi kakka.
– Ööh. Muistinko...
– Kuka haluaa puuroa?
– Syökää nyt.
– Voi Adamin viikset.
– Tässä on mun tän ruokailun saldo.
– Ää-ii-tiiii!
– Ootsä syöny lautasen tyhjäksi?
– Eräänä kauniina talviaamuyönä...
– Legendoja kaikki tyynni. Valmentajatkin ovat legendaarisia.
– Näin on.
– Otatteko vielä muuta?
– Mä haluun et äiti lukee.
– Äiti, arvaa mitä?
– Voiks tää olla totta.
– SyöKÄÄ, olkaa..
– ...hyvät!
– Se muistutti vähän sitä leffaa, jossa oli se balettitanssija jossain Irlannissa.
– Billy Elliotia. Se tapahtu Englannissa.
– Tapahtu vai?
– Tuima, toiveesi täytetään, tässä tulee puuroa.
– Tarttuvia nää Pet Shop Boysit.
– Ai, mikä tää on?
– You got the looks I got the brains.
– ...formulaa...
– Se ei voittanu viime kaudella yhtään kisaa.
– Oota kaks sekuntia.
– Yks, kaks, kolme...
– Ei tartte laskea.
– Se oli ihan hirveetä, se sijoittu yhdeksänneksi.
– Älä viitti, äiti voi suuttua.
– Ei vitsi, äiti. ÄiTI!
– Mitä on revanssi?
– Niinku että uusinnassa voittaa toisen.
– Kenen juoma tuolla on pöydän alla?
– Syötsä vielä ton?
– No niin, pesulle sitten.
– Miten sanotaan?
– Sä et jutellu mun kanssa.