1455287.jpgKaukaa Afrikasta minulle lennähti tunnustus, eli blogging with a Purpose*. Minä kuulemma ruokin Sirokon runosuonta  ja -sielua. Se on mieltä lämmittävästi sanottu, kiitän siitä. Hyvä eli tällä kertaa tarkoitustunnustus laitetaan tietenkin eteenpäin. Tunnustuksen jakaminen viidelle on hankalaa, onhan jokaisella blogilla jokin tarkoitus kirjoittajalle itselleen ja jostain syystä minä luen juuri määrättyjä blogeja. Mutta ruhdyn leikkiin ja ojennan tunnustuksen selityksin seuraaville.

1) Antitäti tietää kirjastojen merkityksen ylipäänsä ja lastenkirjastotyön tärkeyden erityisesti. Siinä on syitä kylliksi.

2) Marikin blogin tarkoitus minulle on siinä, että hän osoittaa jatkuvasti miten lyyrisesti voi kirjoittaa arjesta - vaikka arki itse ei aina runona näyttäytyisikään.

3) Muskeli-Netta osaa hypettää riemastuttavasti vasta alkanutta viihdekirjailijan uraansa. Yksi – mutta ei ainoa – tarkoitus: välittää kirjoittamisen iloa.

4) Tuulisuojan merkitys on blogin ulkopuolella, mutta kaikessa arjen ja juhlan vuorovaikutuksessa on joskus pakko tarkistaa kuulumiset verkosta.

5) Yläviidenneksen herrahenkilöt listaavat blogissaan TOP-vitosia kaikesta kummallisesta ja yllättävästä rockmusiikin saralla. Minulle Yläviidennes paljastaa jatkuvasti, etten ole musiikkimaultani ja -tietoisuudeltani ollenkaan rock, mutta katu-uskottavuuden puute ei haittaa lukemisen iloa eikä aina estä kommentointiakaan.

* Ohjeet:
1. Sinun tulee jakaa tämä tunnustus 5 blogille, joilla sitä ei vielä ole.
2. Jokaisella blogilla tulee olla tarkoitus!
3. Tunnustuksen saaneiden blogien tulee linkittää takaisin tälle sivulle!
4. Tunnustuksen logon täytyy näkyä blogissa ja logosta on oltava linkki takaisin tähän blogiin.
  
  (Tämän laitan kunhan keksin miten se tehdään. Juuri nyt minulla on vaikeuksia ymmärtää miten olen nuo muut kuvat saanut sivupalkkiini.)